Friday, August 29, 2008

得閑飲茶

*請用廣東話來讀,多謝

講真,本人認爲中華民族係一群很聰明嘅民族。唔係一般嘅聰明,而係非一般嘅聰明。有何根據呢?從“得空飲茶”呢四個字就可以找到佢嘅精髓。呢句話嘅犀利之處在於.. 講了等於冇講,但又冇證據證明你有講過。需要時可以用,唔需要時又可以用。求救時可以用,避難時又很好用。
例子 ::

行街遇到朋友時,你好想同佢傾多幾句但你又有事要忙。爲了唔想俾佢覺得你係避開佢嘅,呢個時候你可以用.. “喂,我有事要忙,得閑飲茶啦。” 然後你忙完之後才搵返你嘅朋友飲茶。 如果你遇到一個你好唔想見到嘅人,甚似乎係永遠都唔想見到嘅人。但你又唔想講到甘白,你又可以用.. “喂,我有事要忙,得閑飲茶啦。” 之後你每一次遇到呢個你唔想見到嘅人你都講呢句話,基本上你以後都可以避開佢,甚至可以避到你死爲止。

想追女仔時,想把握更加多嘅機會,又可以用..
“很高興認識你,得空飲茶啦。”
當你同佢出來飲茶時發覺原來佢唔係你杯茶,但又唔想俾佢覺得你唔霖佢,又可以用..
“我公司有啲事我要走先,得閑飲茶啦。”
失業期間想搵朋友仔介紹工作時,又可以用..
“Hello Brother, 近來好嗎?幾時得閑飲茶啊?”
然後發覺佢係做某某L?直銷公司。在十萬火急緊急關頭時又可以用..
“喂老兄,我女朋友要自殺,我要即刻去救佢。你槃生意真係有得撈架,得閑飲茶啦!”

好啦,得閑飲茶呢個文章又要搞一段落啦。
若然你認爲中華民族係好聰明嘅,甘就有得傾啦。
我哋,得閑飲茶啦。


No comments: